♥ Welcome to my blog . Behave yourself here kayy . Respect me as the owner . Da singgah jangan lupe follow , thanks :) ♥

Saturday, November 26, 2011

SIJIL PELAJARAN MALAYSIA







Hi.Lame sgt dah tk update blog ni.Dah berkapang!Act,aku dah lame sangat  tk online.Yelah,kite bukan orang2 kaye.Ape jee tkde,sume ade.Eh,apa daa merepek!


okay,aku kan calon spm tahum ni.dah nk habis baru cakapkan,ape pon tk boleh lah!


oh setakat ni aku rase sangat tk sedap hati,sakit hati,tk puas hati,pedih ulu hati?eh ape ni?ni lah aku.orang dah nk abis sekolah.otak pon dah malas nk berfikir sangat!


haa,sebenarnye aku rase macam tk puas hati jee dgn paper2 yg aku dah sudah.apebende le aku cakap ni kan.tak tak tak.sebenarnye aku risau fikir pasal result spm aku.mcm manelah agaknye nanti kan.


ramai orang cakap.
"eh,spm penting tau.mase depan tu"
lepas tu
"eh sekarang ni susah nk masuk u,belaja betol2"
lagi takot
"eh,budak tu mane kerja sekarang.tu laa,dulu spm tk nk buat betol2"


tk ke rase macam diri ni terancam.serius aku risau dengan result spm aku.
then sekarang ni,ape yg aku mampu buat hanyelah tawakkal,doa.harap2 pemeriksa yg tanda kertas aku tu senang nk bagi markah dekat aku.


apelah aku ni kan.belom ape2 lagi dah fikir bukan2.hehe.exam pon belom habis sangat.ade 2 subjek lagi.tp 6 paper.aiyoo,masak3.ni aku balik selayang,lagi tk jadi ape.petang tadi,pegi serendah,tolong2 abg aku.esok ade potong jambul anaknye.ank buah aku yg ke10 daa.banyak kan.cehh,biase2 :) name die AIRIS QISTINA.aku datang2 jee,akk ipar aku kate "qis,geng dah datang".kenape?sebab ank buah aku rupe aku kot.muahahaha.


eh okaylah.macam dah tkde bende sgt nk ckp.bye-2.




*aku tengah admiring seseorang.Sekadar angan-2.HAHA :)
entry ini ditulis oleh AQILAH BINTI MOHAMAD LASIM
CALON SPM 2011
ANGKA GILIRAN MC001A029
TAMAT PERSEKOLAHAN PADA 30.11.2011
BYE2 SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN ISKANDAR SHAH & ASPURI SMKIS :)
Kamsahamnida :)

No comments:

Post a Comment